מיטת כלבים מוגבהת עם חופה נשלפת

amazon.com אמזון

מיטת כלבים מוגבהת

שמירהנשמרRemoved 0
  • מיטה לכלבים מוגבהת עם חופה: בניגוד למיטת כלבי קמפינג רגילה, העיצוב המוגבה של המיטה לכלב הזו שומר על הכלב שלכם מכל הלכלוך, מספק משטח שינה נוח בכל שטח ומאפשר זרימת אוויר כך שלכלבכם יהיה קריר ונעים. פלטפורמת העריסה הנוחה והגבוהה תומכת בכלב שלכם מבלי צורך לרדת ממנה.
  • משטח נושם: פלטפורמת מיטת הכלבים שלנו היא חומר רשת חד-פילומי המאזן קל משקל עם חוזק ותמיכה מעולה. פלטפורמת השינה של רשת המונופילמנט גמישה ותומכת, מספקת זרימת אוויר, צינורות נקיים וקשה מספיק כדי לעמוד בכפות השריטות של הכלב.
  • עיצוב נוחות: מיטת הכלבים המוגבהת מעולה למפרקי כלבים. העיצוב בסגנון מיטת התינוק מחלק את משקלם באופן שווה, כך שלא יהיו נקודות לחץ כמו שהיו על הקרקע. אין עוד ירכיים כואבות, מרפקים או כתפיים מלחץ האדמה הקשה.
  • הרכבה קלה: אין צורך בכלים וברגים להרכבה, פשוט עקבו אחר ההוראות הקלות, וחיית המחמד שלכם יכולה ליהנות ממיטת פינוק עם חופה תוך 10 דקות. את החופה למיטת הכלב ניתן לחבר בקלות וקבועה בחבלים אלסטיים. בכל פעם שחיות המחמד שלכם רוצות ליהנות מאור השמש, פשוט פירקו את החופה העמידה ממיטת הכלב. קל לניקוי ותחזוקה.
  • קחו את מיטת הכלב לכל מקום: מיטת חיות מחמד מוגבהת של ניוביה קלה להרכבה ולניתוק להובלה. המיטה עם החופה לכלבים נועדה להיות אתכם ועם הכלב שלכם בכל מקום ובכל זמן. המיטה ניידת במיוחד ולכן בכל פעם שתקחו את הכלב שלכם, קחו את מיטת הכלב לשמור לו על נוחות מירבית.
מיטת כלבים מוגבהת עם חופה נשלפת
מיטת כלבים מוגבהת עם חופה נשלפת
40 $

רותם
אנימלס - הכל לחיות
Logo
הרשמה לחשבון חדש