תוסף לכלבים להקלה על כאבים ודלקת פרקים

amazon.com אמזון

שמירהנשמרRemoved 0

תוסף תזונה לכלבים להקלה על כאבים ועל דלקת פרקים, מבוסס המפ – עוזר לבעיות ירכיים ומפרקים – גלוקוזאמין כונדרויטין MSM, שמן קנבוס טיפולי אנטי דלקתי – תוצרת ארה"ב.

  • להקל על הכאב ובנוחות: האם הכלב שלך נאבק עם דלקת פרקים או רצועות קרועות?האם דיספלזיה של מפרק הירך ובעיות במפרקים גורמות למצוקה וחרדה?האם הכלב הבוגר שלך מאט את הקצב?נסה לעיסת קנבוס טבעית לכלבים כדי להחזיר את הקפיצה לחברך הטוב ביותר.
  • קומפלקס משותף ייחודי: התוסף היחיד לחיות מחמד המשלב את היתרונות האנטי דלקתיים של קליפת כורכום, קנבוס וערבה לבנה עם גלוקוזאמין, כונדרויטין ו- MSM.החזירו לכלבכם את הניידות והנוחות שלו בשילוב תוסף עוצמתי זה.
  • יעילות גבוהה: שמן HEMP אורגני ואבקת HEMP – מקור לאומגה 3 ו 6, הקלה בכאבי מפרקים טבעיים ועזרה להרגעה.WILLOW BARK – האספירין של הטבע לכלבים.TURMERIC – אנטי דלקתי ונוגד חמצון חזק.GLUCOSAMINE – תיקון סחוס ובריאות מפרקים.
  • לעיסה רכה עדינה מיוצרת בארה"ב: הלעיסה רכה ובטעם עוף ובייקון. לא יכלו לעשות את זה יותר נוח לתת לכלבך – ללא שמנים או אבקות מבולגנות.כל המרכיבים בפינוקים המפ כורכום לכלבים שלנו מקורם בארצות הברית ומיוצר במתקן שאושר על ידי USDA.
  • נסו את המותג החדש של WetNozeHealth של המפ וכורכום לכלבים, עזרו להעניק לחברכם הקלה בכאב והתחדשות בריאותית.
תוסף לכלבים להקלה על כאבים ודלקת פרקים
תוסף לכלבים להקלה על כאבים ודלקת פרקים
$24

רותם
אנימלס - הכל לחיות
Logo
הרשמה לחשבון חדש